Skip to main content

hehee,

woohooo..

sibuk nye sejak kebelakangan neyh.

adoyai, sudah lah perjumpaan 3 Penjuru tu semakin hampir. hmm, ape lah yang cikgu akan cakapkan dekat parent aku nanty. ade jugak kadang2 aku fikir2kan pasal tu tapi nak buat cmne pulak. sume bende mesty dah set dalam pale otak cikgu tu. kalau jadi macam tahun lepas tak kesah sangat pasal sume neyh. waktu tu cikgu Jamaliah yang gantikan guru kelas. cikgu Jamaliah memang baik dan memahami, jadi cikgu tu tak banyak cakap sangat pasal aku. plus, cikgu jamaliah mungkin tak berape nak kenal aku. kalau iye pun cikgu nak kate ape2 yang tak senang didengar, mesty tak laen tak bukan pasal aku tak penah nak anta keje seni yang cikgu kasi salu nye. hahaa..

perkare biase lah tu. waktu seni 2 mase adelah waktu untuk bersantai dengan kawan-kawan. ahhh..aku suke bersantai dengan kawan-kawan sebab aku suke melayan kerenah dieorang. bila cikgu datang menjenguk keje seni dari belakang, mesty jari jemari diye elok terletak dekat bahagian belakang sebelah kiri aku lalu aku pun tersentak jugak lah kadang2. haahaha! ade mase nye, aku dah tawu diye nak datang, jadi aku tekap muke dengan kertas lukisan tu dan capat2 menekap ke meja. hahaa, agak pelik tapi care nie buleh buat aku jadi invisible pade pandangan cikgu tu. hehee, nanty diye mesty skip aku dan beralih ke orang laen pulak. lepas tu, sume kembali normal.

hm, sbena nye sekarang ney aku takde topik untuk jadi bahan entry neyh. jadi, aku taip aje ape2 random story yang terlintas dalam minda neyh. hohoo, otak neyh kene selalu digunakan, jangan kasi berselawah. hahhaaahaha!

hmm, esok hari rabu. tahun neyh, tak penah pun aku pakai baju uniform Pandu Puteri yang hodoh tahap dewa tu. hulalalaa, kadang2 bangge. hari ni, aku dah baiki sikit2 bende2 untuk folio sejarah tu. hmm, sikit je tapi esei untuk elemen 3 dan jugak rumusan , aku belum siapkan lagy. aduhhh , aku tengah kekeringan idea nak buat bende2 tu sume. sape yang sudi nak tolong, bulehh laa tolong. tak perlu segan2. ngeee...


adoyyy , umirul . tolong lah carik gali idea dalam pale otak uhh biar keje neyh
sume cepat siap . hari khamis , cikgu nak mintak balik folio tu . paham lahh . .




weyy, budak asrama tak rety2 nye nak dibagi balik ke rumah ke?? dah sebulan aku tak mesej dengan member aku neyh. naekk mual aku tengok kredit aku tak bergune neyh, cehhhehehe..hm, takde lahh. aku bosan, teringin nak ber-sms dengan member lame. adoyy, selame aku kenal diye..diye tak penah kurang ajar dengan aku macam diye buat kat orang laen. hehee, tapi aku taleyh blaa part diye tak tegur aku kat skola mase awal tahun dulu. lame betol diye tak tegur aku pdhal waktu cuti akhir tahun lepas memang diye lah kawan aku siang dan malam. hohooo, tak sunyi doww kalau mesej dengan diye. aku tak paham sikit npe satu hari diye anta mesej tu. aku takkan lupe, hahaa! dan jugak mesej tu dan tu dan jugak yang itu.

hmm, dah lame tak mesej dengan kau lahh. dah sebulan, kau tawu tak ? nanty kau balik rumah, jangan lupe misscall aku. kalau tidak, aku miss call kau. jangan rase pelik kalau aku miss call kau lewat malam macam kau buat haritu sebab waktu cuti, heyy, jarang tido awal esp kalau dapat cuti yang panjang2 sikit ann. hahaa. hm, jase kau malam tu memang aku taknak lupekan lahh. aku tengah keliru + bengang , tibe2 kau anta mesej. mase tu, aku teringin sangat nak cakap yang otak aku tengah bercelaru sebab budak uhh yang jugak kawan kau. aku nak cakap memang kau pengubat hati aku time aku tengah saket aty. kau memang kawan yang buleh diharap lah bagai ann tapi bile aku fikir2 balik, cukop lah sekadar aku cakap 'bro, kau memang sahabat lahh!'. aku sikit pun tak kesah bile kau reply yang kau tak paham tu. ngeehehe! tapi aku mintak maaf banyak2 sebab tak dapat teman kau malam tu sebab kredit aku dah takde dan sim card Celcom aku diculik orang ber-pakej-kan sekali dengan handphone aku.

walau ape pun, aku tetap anggap kau sorang kawan yang sangat baekk ;DD

Comments

Popular posts from this blog

it is peaceful when no one text me,

hoho ten days to go and then i'm off to KMNS . oh well, if the teacher didn't make me sign up for this thing then i wouldn't be anywhere. perhaps. so, i am grateful. i have not yet eaten any proper meal - hungry. since i won't be around the next two weeks, i won't be able to watch Victorious which is currently my fav Nick tv programme . i was watching Cat and Trina licking their ice creams like they're already seeing heaven while Tory waited for the two to bring her the ointment. well, you see, Cat has this assignment on making a face to look hideous and she asked Tory for help and she said yes - she had to. later, Trina discovered that Cat had accidentally used this glue for industrial purposes only on Tory's face making her miserable for next hours . And suddenly the screen went pitch black and this note appeared. Connection is disturbed either because of rain or etc. i don't know. i am not a tv mechanic - i don't even know if that job even ex...

Of Feeling Too Comfortable

Evening, petty people. Hehe 💕 It sure has been awhile since i last post anything. Hm well, I actually got something to tell. I've been feeling good recently - goofy, funny, happy and whatnot. Things are going great if you'd ask. Still are. However, I believe I have not tell a single soul about this uneasiness I feel when I get to certain comfortable state. I do not fancy feeling comfortable, especially when it gets too comfortable. And suddenly, comfortable is not comforting at all. They say, things go bad when you get too happy. Not hoping for it to come true, well, who on their right mind would? But, you see, life has its ups and downs. Sometimes things go as you favour them to be and the other times things just do not favour you. **sigh Unfortunately, I've experienced a state where everything was frustrating. Feelings were frustrating, people were frustrating, appetite, campus, life, me. I, myself, was frustrating. I lost half of my life. It felt...

being the last on the first,

last friday i received a text informing me to check the interview result for Uitm . as my brother was using the ipad, i interupted him for a while. when i checked, i didn't get to be interviewed. haha. at least that was what i thought at that time. and the day went by. the next day i went to a birthday bash . woohoo. happy birthday, dearest Nael Iman . it was amazing, just like the last time. i enjoyed myself the most because there's variety of good food to choose from . yeah yeah. and, because everything is oh-so-overwhelming, i forgot to take photos. that night i even got the chance to meet  Aznil Hj. Nawawi . he's taller than what i once got in mind. oh yeah, i did take a picture with him. so that makes the ONLY photo i ever got from that night. haha. i did wait for the very last minute before he went to whereever he wanted to be next. hm, why am i always like that? next day, right after i got home from accompanying mom -...