Skip to main content

now apart , sekarang terasing

semua benda indah kalau kawankawan ade di sisi


ahhh , tak tawu nak cakap ape dah .

hm , tapi saje nak update belog neh . nak kasi diri aku tak bosan . pasal ape ? aku kadangkadang pegy tengoktengok belog aku neh , lepas tu rase mcm dah bosan nak mati . grr , sbena nye aku takde lah rase nak update sangat . cume , hm , bosan kott .

tadi leka menyibuk kan diri using Ares Galaxy , cehheehe . memang suke menebeng kat situ kott . skodeng lagu punye lah lame , aku nak carik something utk telinga neh dengar . hahaa , tak tau lagu baru ape yang best , banyak bunyi sume cm same dengan jea masengmaseng . menyampah betol , lepas uh salu kuaa kat corong radio lak uh . last last , aku pun dah lame tak dengar radio . hahaha . tapi jumpe lagu yang aku nak carik tu wokk , ending aku carik lagu idaman era aku kecikkecik dulu , tapi aku dah pndai minat Cramberries , cehhh . Dolores punye suare cool weyh ;DD

tibetibe teringat kat achik kantin kat sekola aku uh . mak oih , nak cakap dengan diye sorang jea ambik mase berape minit entah . memang dy suke buang mase aku kott . aku neh dah laa tak berape suke nak gune tone tinggi kalau bukan dengan member sekepale aku . hehe , bajet baek sangat lah konon nye . hm , tapi , ape nak buat . achik tu disable kott , bile aku bertutur punye lah sopan , heyyy , diye buleh buat tak tau dengan aku . lepas uh , bile aku tarik muke nak bla , buleh lak dehhh perasan aku wujud kat situ . panggilpanggil aku balik , adoyy .

last last , dari ingat nak beli nasik goreng yang siket tp mahal yg amat uh , aku beli roti 60sen yang import dari kilang mane ntah . ambik ngkau . hilang selera aku , patah semangat aku nak makan . malas nak cakap lebihlebih tapi , kalau muke achik uh mcm Angelina Jolie lah katekann , memang aku tak berganjak nak pegy beli makanan . siyes nehh ~

dah lah member aku banyak dah kuaa dari sekola uh , achik kantin tahon lepas pun bla jugak . heyyy , sape lagy nak tinggalkan aku lepas neh ???? tunggu ah bulan 3 , second intake SBP , kannn . entah entah , makin besepah yang pegy tinggalkan aku kat sini , tersidai sorang sorang dalam kelas uh memekak . hm , aku bukan ade niat nak memekak sbena nye , cume bile teringat kat member aku yang salu layan aku terbaek uh kan , aku cm , hm , mcm terbayang-bayang dorg ade kat sbelah aku .

haritu , sorg kawan aku neh leka dok tegur aku dari belakang , aku pulak dok jalan straight jea ke depan , aku ingatkan diye cakap dengan kawan aku yg name panggilannye same dgn aku . hehee , baru aku sedar waktu tu yg diye dah pindah . sedih kan hidop aku ? lepas tu , tym balik , agak lame ah jugak aku dudok kat tepi tangge sorg2 mase satu hari isnin , hm , ingat nak tggu kawan aku , pun pelik mane dy pegy sbb diye satu kelas dgn aku , tbe2 baru aku ingat yg diye pun dah pindah skola . kdgkdg teringat gak kat kawan2 yg laen . kalau kat dalam kelas , kdg2 saje dudok kat meja belakang buat keje skola . sbena nye , aku rindu kawan aku yg dulu gune meja tu . huwaaaa huwaaa ! sape lah yang tau ape aku buat wktu aku menekap muke aku kat meja tu , kann . sadis sunggoh .

Comments

Popular posts from this blog

it is peaceful when no one text me,

hoho ten days to go and then i'm off to KMNS . oh well, if the teacher didn't make me sign up for this thing then i wouldn't be anywhere. perhaps. so, i am grateful. i have not yet eaten any proper meal - hungry. since i won't be around the next two weeks, i won't be able to watch Victorious which is currently my fav Nick tv programme . i was watching Cat and Trina licking their ice creams like they're already seeing heaven while Tory waited for the two to bring her the ointment. well, you see, Cat has this assignment on making a face to look hideous and she asked Tory for help and she said yes - she had to. later, Trina discovered that Cat had accidentally used this glue for industrial purposes only on Tory's face making her miserable for next hours . And suddenly the screen went pitch black and this note appeared. Connection is disturbed either because of rain or etc. i don't know. i am not a tv mechanic - i don't even know if that job even ex...

Of Feeling Too Comfortable

Evening, petty people. Hehe 💕 It sure has been awhile since i last post anything. Hm well, I actually got something to tell. I've been feeling good recently - goofy, funny, happy and whatnot. Things are going great if you'd ask. Still are. However, I believe I have not tell a single soul about this uneasiness I feel when I get to certain comfortable state. I do not fancy feeling comfortable, especially when it gets too comfortable. And suddenly, comfortable is not comforting at all. They say, things go bad when you get too happy. Not hoping for it to come true, well, who on their right mind would? But, you see, life has its ups and downs. Sometimes things go as you favour them to be and the other times things just do not favour you. **sigh Unfortunately, I've experienced a state where everything was frustrating. Feelings were frustrating, people were frustrating, appetite, campus, life, me. I, myself, was frustrating. I lost half of my life. It felt...

being the last on the first,

last friday i received a text informing me to check the interview result for Uitm . as my brother was using the ipad, i interupted him for a while. when i checked, i didn't get to be interviewed. haha. at least that was what i thought at that time. and the day went by. the next day i went to a birthday bash . woohoo. happy birthday, dearest Nael Iman . it was amazing, just like the last time. i enjoyed myself the most because there's variety of good food to choose from . yeah yeah. and, because everything is oh-so-overwhelming, i forgot to take photos. that night i even got the chance to meet  Aznil Hj. Nawawi . he's taller than what i once got in mind. oh yeah, i did take a picture with him. so that makes the ONLY photo i ever got from that night. haha. i did wait for the very last minute before he went to whereever he wanted to be next. hm, why am i always like that? next day, right after i got home from accompanying mom -...