Skip to main content

This Bitterness Is Beyond Words


Losing the dice - can't think straight
aaaaahhhhhhhh!!


macam tak percaya dow. aku benci minggu neh. naseb tak baek lah. macam-macam jadi. adess.


untung jea aku tak bunoh diri teros. wakakaa. aku nak hidop lagi. takyah lah susah-susah bunoh diri.


tapi geram ahhh. minggu neh memang sengal. macam sial jea. banyak benda buat aku rase nak mencarut-carut.


seawal hari isnin aku dah terkene. pempuan tu memang sejak azali tak suka aku kott. ade jea benda yang dia tak puas hati bila tengok aku senang. haha.


dah masok kelas, cikgu kimia aku pulak sound aku. sume pasal budak tak bawak buku lah tu. aku pulak yang kene kat cikgu tu. tak pasal-pasal jea. dua orang minah yang dudok depan aku tu tak bawak buku teks kimia. lepas tu, dieorg pinjam lah buku kawan yang dudok sbelah aku tu. jadi, aku pun kongsi lah buku dengan dia. bila cikgu nmpak kteorg share buku tu, ckgu tnye psal buku aku lepas tu ckap, "saye dengar banyak komplen dari ckgu laen psal awak neh".


so what??? bukan aku tak bawak buku pun. rase nye belom penah lagi aku tinggal buku teks kat rumah. aku ponteng kelas kimia pun tak penah okeh. bodoh betol. dah tau aku kene sound, taknak pulak due orang uh brsuare. ckap lah kat cikgu yg korg tak bawak buku! mintak maaf kat aku pun tak reti!


hari selase tu aku keluar dari sekolah. memang aku tunggu mase nak keluar pun. tak sanggop aku dok sekolah tu. kepale aku rase berserabut sangat. wlaupun penat kaki aku melangkah, balik pun dah senja. asalkan dapat keluar dari sekolah tu, hati aku dah senang.


tapi, keluar dari sekolah tak brmakne dapat elak naseb tak baek tu. sampai seremban, tak sempat beli ape-ape pun. hm, tapi dapatlah belikan hadiah untuk kawan aku. hehe. mmg aim aku datang situ nak belikan dia hadiah pun. wakakaka.


pagi rabu, aku pegi skolah macam bse lah, lambat. mase nak ambik duet blnje g skola, aku teros cpai jea purse aku sebab dah lmbat. tak kuarkan pun duet yang aku bwak pegi ikot rombongan semalam. grrrr, smpai skola. sbelom rehat, waktu bio, aku buat lah kerje biologi yg cikgu soh buat. sambil tengah buat keje tu, aku memang tak pndang purse aku yg aku letak kat atas meja. memang aku betol-betol tengah fokus buat keje. mase tu lah, makhluk tak halus tu curik purse aku. depan-depan mata aku kene rompak. hilang lah segala barang aku dlm purse uh.


puas aku carik. tapi tak jumpa. aku ingat yg aku letak kat ats meja aku tu. sbb tu mmg habit aku. letak purse atas meja. cume, haritu aku tak teringat pulak pasal duet yg ayah aku bagi semalam. klau tak, aku tak letak atas meja kott. nak nanges buat ape kan? brg dah hilang. tapi geram nak mati. aku memang marah tak sudah lah haritu. aku tau laki tu mencurik duet aku!! die buleh buat-buat tnye lak tadi. kau memang setan bertopengkan anjeng!!!! sialll !!!!!


kau memang suka curik barang aku eak. bodoh !!!! mak kau karo ke haa??!!?! keje jual badan sampai tak cukop duet nak tampung anak haram macam kau??!!! smpai kau sggop curik duet aku!!! bukan fes time kau curik barang aku, siaallll!! sekali lagi kau curik barang aku, memang aku baling kerusi kat muka kau!!! babi!! perangai kau dah lah macam haram!! bapokkk!! pondan!! muke brjerawat batu, tak sedar diri!!! bajet kau bgos sangat!!


mampos lah kauu!!!! skolah laen pun tak sanggop dgn murid macam kau!!! eeee,, kau balik lahh pegi skolah lame kau, siall !!! classmate aku selama nehh tak penah curik barang aku!! lagi-lagi duet aku lahhh!! anjengg kauu!! siaaaalll !! bdohh!!


selagi kau tak pulangkan, aku takkan maafkan kau!! kau tu bawak sial!!! dalam kelas tu, takde sorg pun yg suka perangai kau yg hodohhh tu!!! mamposs lahh org sial macam kau!! kalau kau aku tak suke, keturunan kau semua aku tak suke!!!


tamat.

Comments

Popular posts from this blog

it is peaceful when no one text me,

hoho ten days to go and then i'm off to KMNS . oh well, if the teacher didn't make me sign up for this thing then i wouldn't be anywhere. perhaps. so, i am grateful. i have not yet eaten any proper meal - hungry. since i won't be around the next two weeks, i won't be able to watch Victorious which is currently my fav Nick tv programme . i was watching Cat and Trina licking their ice creams like they're already seeing heaven while Tory waited for the two to bring her the ointment. well, you see, Cat has this assignment on making a face to look hideous and she asked Tory for help and she said yes - she had to. later, Trina discovered that Cat had accidentally used this glue for industrial purposes only on Tory's face making her miserable for next hours . And suddenly the screen went pitch black and this note appeared. Connection is disturbed either because of rain or etc. i don't know. i am not a tv mechanic - i don't even know if that job even ex...

Of Feeling Too Comfortable

Evening, petty people. Hehe 💕 It sure has been awhile since i last post anything. Hm well, I actually got something to tell. I've been feeling good recently - goofy, funny, happy and whatnot. Things are going great if you'd ask. Still are. However, I believe I have not tell a single soul about this uneasiness I feel when I get to certain comfortable state. I do not fancy feeling comfortable, especially when it gets too comfortable. And suddenly, comfortable is not comforting at all. They say, things go bad when you get too happy. Not hoping for it to come true, well, who on their right mind would? But, you see, life has its ups and downs. Sometimes things go as you favour them to be and the other times things just do not favour you. **sigh Unfortunately, I've experienced a state where everything was frustrating. Feelings were frustrating, people were frustrating, appetite, campus, life, me. I, myself, was frustrating. I lost half of my life. It felt...

being the last on the first,

last friday i received a text informing me to check the interview result for Uitm . as my brother was using the ipad, i interupted him for a while. when i checked, i didn't get to be interviewed. haha. at least that was what i thought at that time. and the day went by. the next day i went to a birthday bash . woohoo. happy birthday, dearest Nael Iman . it was amazing, just like the last time. i enjoyed myself the most because there's variety of good food to choose from . yeah yeah. and, because everything is oh-so-overwhelming, i forgot to take photos. that night i even got the chance to meet  Aznil Hj. Nawawi . he's taller than what i once got in mind. oh yeah, i did take a picture with him. so that makes the ONLY photo i ever got from that night. haha. i did wait for the very last minute before he went to whereever he wanted to be next. hm, why am i always like that? next day, right after i got home from accompanying mom -...