Skip to main content

di sebalik Hari Pekerja;

Hari Pekerja.

ape bende yang syok sangat mase hari pekerja ney?
selain dapat cuti, dapat lepak lebih mase,
dapat smoking lame2 [cehehhee..XD],
dapat study dengan aman tanpe gangguan,
dapat nikmati demam selsema yang aku hidap sekarang neyy.
hm.

hehhehe,
sbena nye nak cakap yang member baik aku, Chentakhaleeda dah 15 tahun semalam.
hari ney aku jumpe diye skejap.
selame 2 jam aku dok melepak dengan diye,
diye taa henty2 senyum ney.
tambah pulak kiteorg memang suke memekak an.
tapi hari ney memang gilaa lahh.
taa banyak cakap sangat.
kiteorang sibuk melayan kerenah sir chen kat depan.
sir cakap, kiteorang tenung je diye.
yang pasty tadi memang gilaa semangat aku study science.
taa leyh bla aku je over sambung2 ayat sir chen.
sir chen buat senyum kambeng jee. haha.
takde sape kesah pun.
sir chen dah berpunye. hhahaha.
agak nye cmne sir chen melamar teacher lily yehh ??

*tetibe je aku teringin nak tawu. padahal sbelum ney taa penah ambik berat pun. hahaa, tipu lahh. sir chen haritu kene penyakit, aku lah pegy tanye diye. naseb baik dah sehat, kalau tak aku dengan ana lari dok jaohh jaohh. mengong..

haa, pasal member aku yang tibetibe dah 15 tahun tadi tu.
aku taa plan lagi nak bagi hadiah ape neyy.
hm.. nanty bila aku dah sudah fikir,
dah fikir masakmasak nak bagi hadiah ape, aku bagi laa kat kau.
kau bukan duduk jauh sangat pun kan.
lebih kurang dalam 53 inci dari meja aku jee.
agak2 dalam..hm, kurang seminit sampai laa kat meja kau.
hohoo, semalam sorry laa lambat wish.
aku makan ubat demam pun taa ingat weyy.
semalam otak aku hayal jee walaupun taa usik ape2 pil.
dadah pun aku taa telan semalam. betul weyh.
tapi rase nye takde ah teruk macam hari khamis lepas.
hahahaa. kau duduk depan aku pun aku taa pasan.
tau2 aku gelak kejap dengan rijal, kau dah hilang.
hari tu kau call aku taa jawab sebab aku terleka iron baju skola.
hehehheeee. sorry yehh.

heee, aku taa tawu lah macam mane aku buleh lupe nak wish kau malam tu.
encik zorro dah miss call aku pukol 12:07am tu.
tapi aku terus sambung tidur sebab kepale aku feninfenin.
hehee. malam tu aku taa dapat tidur cube ingat apesal diye miss call.
bila aku sedar pukol 2 lebih petang 1 MEI tu,
aku terus wish kau.
puas aku meng-ayat kau petang tuu. hehee.
pstu bila kau reply msg tu, aku senyum je lahh an.
kau ejaa name aku salah lah pulak.
hehee. bile aku bagitau kau tadi pasal tu,
kau senyum je cakap, "ye eyhh?". hahaa.
tapi tengok kau senyum hari ney sampai waktu kau jejak kaki masuk krete ibu kau,
aku rase demam aku ney dah nak elok dah.
: )

yang pasal ana suruh letak gmba laen jadi wallpaper phone aku tu,
dont worry ahh.
aku pun takde niat nak tukar gamba laen neyy.
kalau letak gmba kau, takyah aku rindu kau. hahaa.
kat skola dah laa jarang bual dengan kau memandangkan jadual packed.
hohooo!
hm, tadi best ah melepak dengan kau ngan fifah.
hahaha. dapat lah aku merase penyepak fifah beberape kali ann.
memang syok ahh kene sepak kat minah sorang neyy.
yang penting diye taa attack a s s aku. haha.
pelik rase nye bila aku taa marah diye kasi aku penyepak tadi.
hahahaa. tym kau dah balik tu, aku borak2 dengan diye jap.
bila ibu aku sampai, aku melambai ah kat diye.
dengan muke suci den yang baru lepas mengampu orang taa pasal2.
hmm, tapi betul ah cakap kau tadi weyy.
kite puji diye ikhlas ann, ann. kau balik, diye taa sepak aku dah.
hahahaa.





semalam aku siyapkan present untuk Syarranur.
aku rase kurang dari sejam, aku bejaye siyap kan.
hm, jap lagy aku pos kan skali dalam entry neyy.
tadi baru je transfer gmba baru dalam laptop ney.
niat aku nak edit gmba tu karang tapi ntah lahh.
tengok mood aku lahh jap lagy. hahaha.
okehh, buhbyee.
.
.
.
.
.
.
.
syarranur = 24 APRIL
.
.
.
.
.
.
.
chenta = 1 MEI

Comments

Popular posts from this blog

it is peaceful when no one text me,

hoho ten days to go and then i'm off to KMNS . oh well, if the teacher didn't make me sign up for this thing then i wouldn't be anywhere. perhaps. so, i am grateful. i have not yet eaten any proper meal - hungry. since i won't be around the next two weeks, i won't be able to watch Victorious which is currently my fav Nick tv programme . i was watching Cat and Trina licking their ice creams like they're already seeing heaven while Tory waited for the two to bring her the ointment. well, you see, Cat has this assignment on making a face to look hideous and she asked Tory for help and she said yes - she had to. later, Trina discovered that Cat had accidentally used this glue for industrial purposes only on Tory's face making her miserable for next hours . And suddenly the screen went pitch black and this note appeared. Connection is disturbed either because of rain or etc. i don't know. i am not a tv mechanic - i don't even know if that job even ex...

Of Feeling Too Comfortable

Evening, petty people. Hehe 💕 It sure has been awhile since i last post anything. Hm well, I actually got something to tell. I've been feeling good recently - goofy, funny, happy and whatnot. Things are going great if you'd ask. Still are. However, I believe I have not tell a single soul about this uneasiness I feel when I get to certain comfortable state. I do not fancy feeling comfortable, especially when it gets too comfortable. And suddenly, comfortable is not comforting at all. They say, things go bad when you get too happy. Not hoping for it to come true, well, who on their right mind would? But, you see, life has its ups and downs. Sometimes things go as you favour them to be and the other times things just do not favour you. **sigh Unfortunately, I've experienced a state where everything was frustrating. Feelings were frustrating, people were frustrating, appetite, campus, life, me. I, myself, was frustrating. I lost half of my life. It felt...

being the last on the first,

last friday i received a text informing me to check the interview result for Uitm . as my brother was using the ipad, i interupted him for a while. when i checked, i didn't get to be interviewed. haha. at least that was what i thought at that time. and the day went by. the next day i went to a birthday bash . woohoo. happy birthday, dearest Nael Iman . it was amazing, just like the last time. i enjoyed myself the most because there's variety of good food to choose from . yeah yeah. and, because everything is oh-so-overwhelming, i forgot to take photos. that night i even got the chance to meet  Aznil Hj. Nawawi . he's taller than what i once got in mind. oh yeah, i did take a picture with him. so that makes the ONLY photo i ever got from that night. haha. i did wait for the very last minute before he went to whereever he wanted to be next. hm, why am i always like that? next day, right after i got home from accompanying mom -...