Skip to main content

no sense nonsense

heyy Earthlings.


sekali lagi i'm thinking of changing the template. haha. dah bosan dah dengan template yang satu ni. sebenarnya biru bukan warna fav aku pun. hehe. pasal tu cepat bosan. tapi kan, memang majoriti posession aku warna biru. entah lah. nampak cantik kott masa baru, kan? agaknya lah. haha. macam sorang kawan ni. tahun lepas dia pen. ketua kelas aku. dia pun lebih kurang aku jugak tu. saiz badan pun macam sama je kan. haha. masa cerita pasal aku banyak barang warna biru tu dia cakap,






aku takde lah minat warna pink tapi kalau dah beli barang. sedar-sedar nanti dah pilih warna tu. last habis banyak warna pink je ha. entah lah.


jadi sekarang ni salahkan warna lah cerita dia kan. senang. haha. entah sape lagi lah yang ada habit pelik ni. tak pelik sangat sebenarnya. lagi pelik habit aku makan slow, siap ikut arah jam lagi kalau ada makanan sampingan tu kan. haha. pelik siket lah. && kita dah lari daripada tajuk. biasa lah tu. haha. gelak lagi. asik ketawa je ha. mana tak tension orang jpj tu tengok kerenah aku dalam kereta. langsung bagi cap KANDAS sekali kan. ambik tu, gelak lah sangat. adoh. kejap lah. kalau cerita pasal test jpj sampai bila tak habis sebab aku ada banyak version kan HAHAA. jangan lah cakap kau tak paham ayat berkias aku ni. hehe

semalam text dengan kawan aku - dia dok depan rumah je. tu pun harus text tu. tanya khabar kan sebab jarang jumpa. yeke jarang jumpa? haha. lagipun dah lama tak text dia memandangkan minggu lepas busy kan. && dia demam minggu lepas. pastu cerita lah pasal aku pegi interview kat uitm, melaka tu sebab belom bagitau dia lagi. tu pun untung dia tanya sebab aku ingatkan dah bagitau masa aku pegi pinjam kasut kat member aku sorang lagi. pun depan rumah jugak. dah aku lambat sangat tau dapat interview tu, takkan nak minta tolong member kat Ampang sana kott. camtu baik aku pegi sana sendiri beli kasut teros. kan? haha. memang seronok aku text dengan kawan aku malam tadi. siap promote ada CoolBlog kat uitm tu lagi. pun boleh lah.

.kenapa aku nak tukar template?
dah bosan tahap dewa tengok template biru ni. haru biru otak aku dah. lagi pun text area sangat lah kecik. aku ni dah lah jenis kalau dapat menaip tu nak long distance jugak kan. bila baca balik, penat aku scroll ke bawah. dulu tak menaip macam ni sangat. pasal tu lah.

.nak tukar template macam mana?
sbena nya ada satu template under construction. cehh. tapi entah mana silap, bila nak upload bullets banyak-banyak dia jadi lain macam. haha. dah lawa dah template tu. takleh guna. ehh, aku yang taknak guna. kira bazir masa jugak aku hadap benda tu. aigoo

tapi jangan risau. aku ada Plan B ^^

.bila nak tukar?
penting soalan ni. jap, ada lori perfume lalu kat rumah sbelah. masyaAllah. mesti mahal perfume yang dorg produce tu. *sambil tutup hidung*
okay. Plan B tu dah hampir siap. warna hijau. semua lah hijau kat situ. aku nak jadi Green Guardian psni. haha


Comments

Popular posts from this blog

...So Cute Kids Necklace...

Hmm. Check out these cute hand painted wood doll pendants from Little Pink Possies, which are inspired by vintage peg and clothespin dolls. Perfect accessory for little girls! Measuring 2 inches from top to bottom and hangs from a coordinating 12.5-inch satin cord, each posy girl pendant is entirely customizable as you choose her hair color and the letter you would like her to wear on her little heart necklace. And they have a name! Miss Quinn, Miss Hanna, Miss Polly, Miss Penelope…Actually I think they would look cute on bags too. Little posy girl pendants are US$15 each and they’re available for international order.

Mostly Just Showing Some Respect.

"Why are you wearing that?" "Oh mesti kelas lecturer tu kan, haa kena la hipokrit sikit ye tak" Omg, you should stop manipulating on how I dress. Okay, the best answer I can give you is; it depends. Yeah. Depends on the way you're thinking - whether you think positively or not, I mean. Since years ago, there are going to be days where you will find me wearing "tudung labuh" and the other times I do not. During matriculation days, people are okay with that. The girls like it and they take pictures with me wearing that. They even lend me theirs so they can see me wear one. It was nice. The point is, why is some of you make fun of me wearing it during university? I am not okay with that. This is one of the reason why I dislike the students here - they think they are so big they can simply laugh at clothes I'm comfortable in. Ugh Well, to get even, all I can think is that they are culture-shock pricks. Suddenly getting the chance t

A Different Prospect.

In the name of the Most Generous and the Most Merciful. 💕 " Pabila tertutupnya mata si ibu maka tertutuplah satu pintu nikmat iaitu doa ibu ." There's a lot to say from the way that phrase sounded. Well, it depends. I am known to appear happy and smiley at all times since I was small. From my own observation, the way people see me depends on the way I brought myself. As I enjoy joking around, acting silly, pulling pranks on my friends and have always been living in this happy bubble of mine, I actually spend very little time being sad or think about the problems that I must have had. Perhaps that is why it is very rare to see me not in the mood, except if I'm a bit too hungry or that I do not get enough sleep. Yep, I tend to appear a little grumpy from lack of sleep. Basically, that's how I bring myself around people and how I'd like people to view me. After mom's passing, I seldom take most of people's words to heart. And, it's